You and I – Medina – Sommerhit 2010

Ein Song der mir seit Wochen oder gar Monaten nicht aus dem Ohr geht ist You and I von Medina. Bestimmt schon hundert Mal gehört und trotzdem nach wie vor ein Hammer-Titel.

Bei einer kurzen Recherche musste ich doch tatsächlich lesen, dass der Song bereits im September 2009, also vor ziemlich genau einem Jahr in UK veröffentlicht worden ist. Dazu kommt noch, dass der Song ursprünglich ein dänischer Song mit dem Titel “Kun for mig” hieß, was frei übersetzt “Nur für mich” auf Deutsch heißt. Sachen gibt’s. Hier noch das Video zu You and I von Medina auf Youtube:


Medina – You and I – Musikvideo

Medina – You and I Lyrics

Nothing left for me to say
There’s no more wicked games to play
It’s time for me to walk away
I am alright

I feel like I’m on a high
A new beginning that is my life
I’m turning to the rhythm of the night
I am alright

The music is making me growing
The only thing that keeps me awake is me knowing
There’s no one here to break me or bring me down
And no one here to hurt me or fool around

I have no more time for you to hurt my feelings
Done enough to prove I’m all that I believe in
We are at the end, no more stupid lies
I’m better off without you here by my side

So now there is no longer
You and I (7x)
There is no longer
You and I (7x)

Don’t care what other people say
I know you fool around all day
no it doesn’t hurt me anyway
I am alright

And when the day turns into night
I’m in a club forgetting you and I
And when I’m think of how you treated me
You proved me right

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.